مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده خوب در تهران,مشاوره ازدواج خوب در تهران,درمان وسواس

مشاوره ازدواج

درمان وسواس

 

ازدواج يكي از تصميمات مهمي است كه هر شخص در زندگي خود ميگيرد و اين تصميم رابطه مستقيمي با آينده شخص دارد. بنابراين اين تصميم بايد خيلي دقيق و سنجيده شده باشد. بايد دو طرف بعد از مدتي صحبت با يكديگر به يك مشاوره ازدواج خوب در تهران كه دكتر رامين علوي نژاد است مراجعه كنند و از او كمك بخواهند تا دكتر بتواند در گرفتن درست ترين تصميم به آن ها كمك كند.

براي گرفتن تصميم ازدواج بايد فاكتور هاي زيادي را مدنظر قرار دهيد، از اين رو شما نياز به يك مشاوره ازدواج خوب در تهران نياز داريد تا بتوانيد بهترين و درست ترين تصميمات را بگيريد.

دكتر رامين علوي نژاد به عنوان مشاوره ازدواج خوب در تهران اين امكان را براي شما فراهم مي سازد تا بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد و به آينده خود لطمه وارد نكنيد.

افراد مي توانند با مراجعه به يك مشاور تمام نكات مهم براي شروع يك زندگي مشترك را بشناسند و با ديد باز تري رابطه ي خود را شروع و ادامه بدهند. حتي ممكن است زوجين از نظر فرهنگي، عقيدتي، تحصيلي و ... با يكديگر متفاوت باشند، در اين صورت مشاور كمك مي كند تا بتوانند اين موضوعات را حل كنند و يك زندگي سالم را تجربه كنند.

مشاوره ازدواج مزاياي زيادي دارد. افرادي كه مي خواهند يك زندگي موفق را تجربه كنند بايد حتما به اين نكته توجه كنند كه قبل از ازدواج حتما به مشاوره ازدواج مراجعه كنند يا حتي بعد از ازدواج نيز مي شود مشاوره را ادامه داد و به بهتر شدن زندگي خود كمك كرد.

درمان وسواس

وسواس يكي از اختلالاتي است كه به راحتي درمان مي شود، در صورتي كه فرد متوجه اختلال خود شود و به پزشك مراجعه كند درمان وسواس بسيار راحت است.

اگر شخص به مراكز يا افرادي مراجعه كند كه تجربه كافي در اين زمينه را نداشته باشند، ممكن است بيماري درمان نشود بلكه به وسواس مزمن تبديل شود و باعث افسردگي شود.

در كل ابتدا خود بيمار بايد بپذيرد كه بيمار است و رفتار بيمارگونه دارد. اين فرد با وسواس خود نه به خودش بلكه به افراد خانواده و دوستان خود نيز آسيب وارد مي كند. خانواده نيز بايد بيماري وسواسي را درك كنند. نقش خانواده در بهبودي بيمار و مجاب كردن او براي نياز داشتن به درمان و مراجعه به روانپزشك زياد مي باشد.

اين اختلال به دليل كمبود ماده سروتونين در مغز است، كه پزشك با توجه به ميزان اختلال اين دارو را براي بيمار به ميزان لازم تجويز مي كند. پس در كل براي درمان وسواس بايد به يك پزشك مجرب و با تجربه مراجعه كنيد.

فاصله گرفتن تدريجي در خانواده

در كل افراد با بزرگ شدن به طور طبيعي، رشد و تغيير مي كنند. گاهي اوقات ما بايد با نحوه تغيير و رشد اغضاي خانواده خود را وفق بدهيم. زماني كه بچه ها نوجوان هستند، والدين اين فرصت را دارند كه وقتي فرزندانشان خارج از خانه هستند در مورد نحوه زندگي خود فكر كنند و بعضي مواقع اعضاي خانواده مي توانند ايده هاي بسيار متفاوتي داشته باشند. براي مثال ممكن است فرزند شما بخواهد در خانه بماند چرا كه دوره كالج خود را در منزل گذرانده و نمي خواهد به بيرون برود. شما ممكن است بخواهيد به كوهستان برويد در حالي كه همسرتان مايل به ماجراجويي در سراسر جهان است.
مشاوره خانواده خوب در تهران به شما كمك مي كند تا بتوانيد اين مسائل را بدون دعوا و درگيري حل كنيد و آينده خود را هدايت كنيد. مشاوره خانواده خوب در تهران دكتر رامين علوي نژاد هستند. حتما به سايت ايشان مراجعه كنيد و اطلاعات كافي در زمينه را كسب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد