مشاوره ازدواج خوب در تهران

مشاوره خانواده خوب در تهران,مشاوره ازدواج خوب در تهران,درمان وسواس

مشاوره ازدواج خوب در تهران

مشاوره خانواده خوب در تهران

 

مشاوره قبل از ازدواج اگر بر اساس معيارها و شرايط مناسب انجام شود و كسي كه مشاوره مي دهد از آگاهي و اطلاعات بالايي برخوردار باشد، به زوجين كمك بسيار زيادي مي كند. به همين منظور دونفري كه قبل از ازدواج به مشاوره مي روند بايد به اين نكته توجه كنند كه بايد با صداقت كامل مسائل خود را با مشاور در ميان بگذارند و به شكلي تسليم مشاور شوند. به اين نكته نيز بايد توجه كرد كه هيچگاه مشاوران توصيه به ازدواج نميكنند همان طور كه توصيه به طلاق نمي كنند.

مشاوره ازدواج خوب در تهران كه از نظر ما دكتر رامين علوي نژاد هستند با استفاده از تعاريف و فرمول هاي علمي، مسائل پيش روي جوانان را برايشان يادآوري مي كنند و درصد موفقيت يك ازدواج و ريسك هاي آن را نيز گوشزد مي كنند. مشاوران هيچگاه اطلاعات شخصي و خصوصي فرد را در اختيار طرف مقابل نميگذارند، بلكه دو طرف را متوجه نقص هاي يكديگر مي كنند. به همين خاطر بهتر است جوانان قبل از ازدواج از مشاوره ازدواج كمك بگيرند.

مشاوره قبل از ازدواج به عنوان يك فرايند تخصصي شناخته مي شود و در همه جاي دنيا مرسوم است. اهميت مشاوره زماني براي افراد مشخص مي شود كه به اين نكته توجه كنند كه انسان ها شناخت كافي از يكديگر ندارند و مشاور كمك مي كند تا زوجين بتوانند شناخت كاملي از هم پيدا كنند. محققان معتقد هستند كه اهميت مشاوره ازدواج آن قدر زياد است كه بايد زمان زيادي برايش صرف شود.

خانواده تلفيقي (ناتني)

خانواده تلفيقي زماني تشكيل مي شود كه دو واحد خانوادگي جدا تصميم بگيرند يكي شوند. به طور مثال يك فرد با يك فرزند با شخصي با دو فرزند ازدواج كند. يا شخصي بدون فرزند با شخصي كه داراي فرزند است ازدواج كند در اين صورت اين زوج فرزندان خود را دارند و خواهر و برادر ناتني ايجاد مي كنند. هدايت اين خانواده ها بسيار دشوار و سخت است، مخصوصا اگر والدين ديگري از روابط قبلي وجود داشته باشند كه در زندگي فرزندان دخيل باشند.

در اين صورت شما به يك مشاوره خانواده خوب در تهران نياز داريد. ما در اين مقاله مي خواهيم به شما دكتر رامين علوي نژاد كه مشاوره خانواده خوب در تهران هستند را معرفي كنيم.

در چنين شرايطي هر نقشي كه داشته باشيد، احتمالا هدفتان اين است كه يك واحد خانوادگي هماهنگ داشته باشيد كه در آن تمام اعضا احساس كنند كه صدايشان شنيده مي شود.

خانواده گسسته

شده است به اين نكته توجه كنيد كه خانواده من ديگر با هم صحبت نمي كنند؟ امروزه هر چه ارتباط ما با دنياي مجازي بيشتر شده است، باعث شده است خانواده از هم دور شود. احتمالا ارتباط كمتري با افرادي كه بيشترين اهميت را براي ما دارند داريم. مشاوره خانواده خوب در تهران مي تواند به چنين خانواده هايي كمك كند تا بتوانند باز با هم ارتباط برقرار كنند و با يكديگر در تماس باشند.

درمان وسواس

بيماري وسواس يكي از بيماري هاي شايع در حوزه ي روانپزشكي است كه تعداد زيادي انسان را گرفتار خود كرده است. شيوع اين بيماري بين 2 تا 3 درصد است. وسواس در كل فكر يا افكاري است كه بارها توسط فرد مبتلا تكرار مي شود و در آخر زندگي فرد را مختل مي كند. براي درمان وسواس خود هر چه سريع تر اقدام كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد